Škoda Auto je hlavním oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji již 30 let a prodlužuje partnerství
04.05.2023
› Odolnost hardwaru i softwaru otestována v extrémně chladných podmínkách
› Nejdůležitější zjištění jsou okamžitě zapracována do dalšího vývoje vozů
› Nový Kodiaq i Superb budou mít světové premiéry na podzim 2023
Mladá Boleslav, 11. května 2023 – Nové generace modelů Škoda Superb a Kodiaq úspěšně prošly intenzivním testováním v mrazech za polárním kruhem. Funkce, kvalita a odolnost vozů byly sledovány při teplotách až minus 30 stupňů Celsia. Hlavní důraz byl při těchto testech kladen na jízdní stabilitu, komfort cestujících v extrémně chladných podmínkách a celkovou spolehlivost při dlouhé jízdě v zimě. Vozy musely obstát i v případech, kdy je třeba zvládnout zvýšenou hmotnost způsobenou vrstvou ledu a sněhu. Po dokončení zkoušek v extrémních mrazech vstupuje testování nových modelů do závěrečné fáze. Nový Superb a druhá generace modelu Kodiaq budou mít světové premiéry na podzim 2023.
„Škoda a lední hokej patří k sobě. Již 30 let jsme hlavním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji a loni jsme toto speciální partnerství prodloužili až do roku 2027. Nadcházející šampionát je pro nás ideální scénou pro prezentaci naší nové identity značky a aktuálních elektrických modelů. Fanoušci na tribunách se mohou těšit na exkluzivní novinky ve Škodaverse: Pod heslem "Explore the action" budou hře blíže než kdykoli předtím.“
Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za prodej a marketing
Dlouholetý sponzoringOd 12. do 28. května se šestnáct nejlepších světových národních týmů utká na Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2023 ve finském Tampere a lotyšské Rize. Škoda Auto podporuje Mistrovství světa v ledním hokeji jako partner mobility od roku 1992. O rok později, v roce 1993, se česká automobilka stala hlavním oficiálním sponzorem. Toto partnerství bude pokračovat nejméně do roku 2027 díky smlouvě, která byla v roce 2022 podepsána na další pětileté období.
Škoda Auto představuje novou identitu značky a zajišťuje flotilu vozidel
Stejně jako v předcházejících letech bude logo Škoda během utkání dobře viditelné díky umístění ve středovém kruhu ledové plochy, na mantinelech a dalších místech ve sportovních halách. Vzhled se však výrazně odlišuje od toho, na co byli návštěvníci zvyklí, protože automobilka při této příležitosti naplno představí svou novou identitu. Ta zahrnuje nejen nové logo a moderně pojatou psanou podobu jména společnosti, ale rovněž novou strategii, která bude zvýrazněna prezentací značky i vozy na stadionech a v jejich okolí. Na stadionu v Tampere představí Škoda model Enyaq Coupé RS iV v nápadně zeleném odstínu Mamba a Enyaq RS iV v oranžové Phoenix. Diváci v Rize uvidí na ledě Enyaq Coupé Sportline iV v oranžové Phoenix a Octavii Combi RS iV v zelené Mamba. Vedle toho automobilka také vystaví své elektrifikované modely v expozicích značky Škoda v rámci vyhrazených oficiálních fanzón. Do ulic pořadatelských měst navíc vyjedou další vozy v nápadném zbarvení s grafikou šampionátu. K dispozici bude 45 vozidel, která pořadatelům zajistí potřebnou kapacitu pro přepravu, a prakticky všechna mají elektrifikovaný pohon: jde například o modely Enyaq iV, Enyaq Coupé iV nebo Enyaq Coupé RS iV 4×4. Všechny sponzorské vozy nesou také nová loga společnosti Škoda Auto v odstínech zelené Emerald a Electric jako připomínku toho, že Škoda je hlavní oficiální sponzor Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2023.
Další zážitky ve virtuálním světě Škodaverse
Škoda Auto během turnaje představí divákům digitální prostor Škodaverse, který byl spuštěn v roce 2022. Virtuální 3D realita umožňuje fanouškům doma i na stadionech ještě intenzivněji zažít svět ledního hokeje. Cílem tohoto kreativního přístupu je, aby si příznivci ledního hokeje spojovali svůj oblíbený sport se značkou Škoda. Hlavním tématem aktivit ve Škodaverse je „Explore the Action“. Virtuální svět Škodaverse nabízí řadu atraktivních funkcí: zábavné hry, interakce s ostatními návštěvníky pomocí uživatelsky definovaných avatarů Škoda, galerii tokenů NFT a mnoho dalšího. Cílem NFT tokenů bylo vytvořit jedinečnou brankářskou helmu, která by prezentovala kulturní dědictví každého zúčastněného národa. Prvotní návrh byl vytvořen za pomoci umělé inteligence a následně byl realizován s využitím 3D vizualizačních technik. Hlavním cílem bylo vytvořit jedinečné masky, které brankáři obvykle nemají možnost nosit, a zároveň oslavit jedinečné kulturní dědictví každé země. Jedním z vrcholů je virtuální podoba skutečné fanzóny v Tampere. Uživatelé zde také budou moci získat bezprostředně po zahájení turnaje jedinečné tokeny, a dokonce vyhrát i letecký zájezd na finálové utkání mistrovství světa včetně vstupenek. Aby měli fanoušci šanci uspět, musí se v prostoru Škodaverse přihlásit a zúčastnit se soutěže. Další informace jsou k dispozici na Škoda Storyboard.
Škoda přináší mobilní aplikaci IIHF 2023
Škoda Auto je i letos exkluzivním partnerem aplikace IIHF 2023 pro mobilní telefony. Fanouškům ledního hokeje nabízí zajímavosti ze zákulisí a komplexní statistiky. Aplikace obsahuje i živé notifikace důležitých momentů utkání včetně upozornění na vstřelené branky, což umožňuje sledovat vývoj utkání v reálném čase. Vedle toho mohou uživatelé tipovat výsledek zápasů a sdílet své odhady s přáteli. Aplikace je k dispozici v několika jazycích pro operační systémy chytrých telefonů se systémy Android a iOS.